Hemma igen!

Hallå på er, Emmy är hemma igen! :)

Var en rolig tur ute på vattnet, bussresorna var inte allt för jobbiga.

På vägen till Stockholm stannade vi vid Mc-Donalds och tog lite nuggets o morötter sen fortsatte färden mot en lång väntan. Satt väl för det mesta och åt godis & tittade på konstigt folk :)

Väl på båten packade vi upp och gjorde oss klara för kvällen, sedan blev det Buffé (julbord) jag är annars inte så förtjust i julbord men jävlar vad mycket gott det fanns:D Förrätt, varmrätt och efterrätt och öl såklart:D Sen blev det Pistvakts föreställning och runt 01.00 gick jag och min bejb o la oss.

Vaknade runt 11 i morse, då tog vi oss en tripp till TaxFreen där jag köpte 3toblerone (ingen till mig, usch!), lakrispastiller (pingviner ni vet, till far) Tyrkisk Peber tuggummin (vilken miss, smakade bara mint inte lakris för fem öre...) Så köpte jag 3st kosken korva (cranberry, lime och blueberry) ska bli kul att testa på framöver, sedan köpte jag Sex on the Beach och bejb köpte den där kapten tjofräsen som går på reklamen hela tiden. (Captain Morgan) Så nu har vi lite till i våran samling :) Sen blev det lunch buffé, massor av gott. Bla. lax och (tro det eller inte) kräftor!!! Mums mums mums mums mums. De var riktigt goda! Så blev det givetvis lite efterrätt på det :) Sen tog jag och älsklingen en sväng till spelhallen där vi körde bilspel(vem
vann?), skjutspel(vem vann?), banka banka spel så höll vi på med sånnadär metallgrejer som man styr som åker ner och greppar saker, vi fick en ask med halstabletter. :P Sen blev det tillbaks till hytten hämta alla grejer och ut till bussen som gällde. :) Så kom bejbs syster och hämtade oss och nu är vi här! :) Nöjda och glada efter en mysig liten tur.

I morgon blir det nog att handla julklappar :)

Kram Emmy

1 kommentar:

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥