Måndag 00:19

Hej igen!

Jag vill verkligen bli trött så jag kan gå och lägga mig bredvid min snarkande älskling nu men jag är allt annat än trött... Ibland är det jobbigt.
Sitter och tittar på en skit skum film där pappan precis slog ihjäl sin son med en kägla (??), påtal om film så i veckan tittade jag på Butterfly Effect 2 och 3 samt Carriers. Typ thriller skräck, om ni får någon tråkig stund över så kika på dessa! :)

Om det är någon uppe för tillfället så kan ni väl kommentera om vad man ska hitta på såhär mitt i natten, haha. Har suttit och tittat på nya bakgrunder. Ska försöka leta på ett par stycken att lägga upp här på bloggen så får ni försöka rösta fram en som jag ska ha :) Har lite besluts ångest förstår ni. Men funderar på att ha någon som är lite ljusare, svart blir så tråkigt i längden.

Här har ni lite bilder att njuta åt, de ser inte bättre ut än vad någon annan gör.
God natt på er kära läsare!
Kram Emmy








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥