Sista julklapps rundan!


God morgon!

Idag vaknade jag utav ett väldigt mysigt sms ifrån min mumsiga pojkvän, nu ska vi snart trippa ner och ta oss lite frukost innan vi far till stan där vi ska handla julklappar åt hans familj :) För min del känner jag mig anars färdig, förutom att fucking cdon.com skrev ett mejl igår om att en grej jag beställde togs bort (?) så även fast jag betalat med kort osv. så får jag ingenting... grrrr... Bara en massa skit på den där sidan så beställ INGET från cdon.com om du inte vill ha problem!

22 december 2009 idag, 2 dagar kvar till julafton 8 dagar kvar tills det att jag och min bejb firar 2 år tillsammans. Mys mys.
Snart ett nytt år också, tänkte dra en liten sammanfattning av året som varit med det gör vi lite längre fram, fortfarande finns det en chans för att det kan hända saker! ;)

Har ni något nyårslöfte? Klicka i ja isåfall i spalten till höger ;) Ska bli spännande att se!
Kram på er!
/Emmy

Älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥