Känner ni igen henne?

Eftersom att jag är lite nyfiken så läser jag Kissies blogg (total meningslös men det är kul att få sig ett skratt) och då läste jag att Brittany Murphy är död (?) så givetvis var jag tvungen att kolla upp det och den 20 December 2009 så dog hon av en hjärtinfarkt, bara 32år gammal. Är det inte hemskt? Var mamman som hittade henne inne på toaletten. Usch, jag tycker att det är otäckt när så unga människor dör. Hon har bla. varit med i 8mile, Sin City 2, som röst i Happy Feet, Smekmånaden, Deadline mm.

Vila i frid

2 kommentarer:

  1. Hej jag ville bara förtydliga att det inte är jag som har tävlingen om glory utan du måste klicka på länken i inlägget o då kommer du till http://blogg.m4l.se/

    Där finns tävlingen. Ha en fortsatt trevlig onsdag

    SvaraRadera
  2. ja känner igen henne, hon är ju med i många jätte bra filmer ju :P

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥