Dagen före julafton



Ja då var det 1 dag kvar till julafton, satt över 2 timmar igår med min bejb och slog in julklappar, mysigt värre :) Så plockade jag fram lite julgrejer också så att det blir lite stämning. Blir halva dagen hos pappa, halva hos bejb och dagen efter är det halva hos mamma och halva hos bejbs syskon. Mycket fram och tillbaka, men vad gör det :)

Idag är det inte tänkt att göra så mycket. Vi får väl se om Malin ringer och vill rida, annars så tänker jag sitta här och lyssna på musik och titta på film:)

Om ni undrar hur det går med min "träning" så håller jag på för fullt haha, har en jäkla träningsvärk i magen idag. Det är bra innan all julmat kommer ^^,

Kanske skriver lite mer sen, annars får jag önska er alla en riktigt god jul!
Kram Emmy




1 kommentar:

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥