God Jul!


God Jul på er, stora som små :)

Jag började min julafton med en grötfrukost och sedan bar det av till mamma för att sedan ta mig till pappa. Där var jag, syster, bröderna, pappa, Vickan, farmor & farfar. (Fick massor utav pengar! TACK)
Sen for man tillbaka till mamma och bejb hämtade mig så for vi till Ugglebo. Satt och mös med världens sötaste hundvalp :) Så drog vi därifrån och jag fick öppna ytterligare ett par paket 500:- på Gina, tomtar, 200:- på Kicks och ett par jeans (dock fel färg, men kvittot är kvar:) ) TACK! Och tack min underbara älskling för allt du är bäst i hela vida världen!

I morgon blir det julfirande hos mamma och sedan hos bejbs syskon.

Ha en fortsatt trevlig julafton!
Från mig till er en riktigt God Jul !
Kram Emmy


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥