Mat mat mat och åter mat - och lite rea på det!

Ja hörre ni då var julen slut, bara ett år kvar tills nästa :) 24 = Pappa på dagen, älsklings släkt på kvällen. 25= Mamma på dagen, älsklings syskon på kvällen. 26= Rea på dagen, älsklings släkt på kvällen. Jäklar vad man farit runt de senaste dagarna, men det har bara varit trevligt och det är kul att ha saker att göra! :)

Jag var på mellandagsrean idag med min syster och köpte 2jeans, 1par jeggings, 1läppglans, 1trimmer till ögonbrynen, 2navelpiercingar, 1t-shirt, 1mössa... Hm, var det något mer? Tror inte det. Underkläder är nästa projekt!
(Av mamma btw så fick jag jeggings, klipp+färgning, en "kofta""tröja", ett par vantar hm. tror det var allt så fick jag 200 på gina av Stig.)
Sen kom älskling och hämtade mig efter att han varit och hämtat en soffa, så for vi till Björkhaga där det var en massa folk, så kom därifrån nu. :) Har bara varit trevligt som sagt.

Imorgon blir det att fara till ett nytt place och på måndag till mamma. Sen är det ju nästan nyår och då blir det party party, det ska bjudas på bål och en massa farligheter så gäller att man värmer upp ordentligt ;) Och sovplats har vi fått. Klappat och klart.

Nu ska jag nog ta mig en kosken och slå på en film:D
Ha en underbar kväll tillsammans!
Kram Emmy

ps. Pernill eller Carro, lust att se på bio? ds.


Se, han är mig upp i dagen!

My sistah little little sistah! :D Fick bästaste julklappen av henne!


Världens goaste och underbaraste bröder!

1 kommentar:

  1. hejsan :)

    besök http://theezzan.blogg.se
    och följ bloggen via bloglovin <3

    kram på dig

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥