Får inte ge upp än!

Min underbara älskling har tröstat mig en stund nu eftersom att jag totalt deppade ihop, han har gett mig ett nytt hopp om att det inte är omöjligt. Kosta vad det kosta vill, jag vill jobba med det och jag kommer att göra det under en större del av mitt liv, så varför bara ge upp en dröm istället för att försöka? - jag älskar dig! Så nu har jag lite energi i mig igen, tänkte söka lite jobb så jag kan jobba några timmar ibland + i sommar, det lär ju bidra till lite iallafall. Förhoppningsvis hela pendlingssumman...

Ska försöka sluta tänka på det där en stund! Det snurrar bara en massa och jag är för trött för det just nu.
Idag efter skolan så gick jag först till mamma sedan åkte vi till haga, var meningen att simma några längder men hallen var tydligen uthyrd så det fick duga med solning, bastning och dusch. Var riktigt skönt, men det bränner i ansiktet nu kan jag säga er, haha.

Imorgon är man ledig, sköööönt! Ska sova ut och städa stuga + julpynta. Är ju faktiskt 1 december idag, 23 dagar kvar till jul. Blir antagligen så att jag först åker till mamma på förmiddagen, sen till älsklingen och dagen efter till pappa. (Jäkla mycket åkande, men jag vill vara med alla och då ska jag det också!)
Men ja 23 dagar kommer att gå snabbt och under dessa 23 dagar ska jag göra såååå mycket.

Ta hand om er nu!

Kram Emmy
Du är bäst <3

2 kommentarer:

  1. lilla lilla lammis, de ordnar sej nog :D

    SvaraRadera
  2. Haha, ja det är det, hon har så mkt päls på vintern :)
    Är det kul att gå omvårdnadsprogrammet?

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥