AJJJ FAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNN!!!!!!!!

Helvete vad ont det gör att bränna sig!!! Tänkte att ja idag kan jag göra mina geléljus, så letade upp kastrull, kaneldoft, rödfärg och lite glitter. La ner den mindre kastrullen med gelén i en större med vatten i. Gelén tog typ hundra år att smälta och när jag skulle lyfta den så PLASK rakt ner i den skållheta vattnet, tur var brände jag bara fingret men jävlar vad det känns :( Så inga ljus blev det... Bara en massa omöjligt gelé överallt som gjorde det omöjligt att diska...

Idag har jag iprincip bara sovit, sen städad hela stugan. Tänkte ta fram julsakerna så fort bejbs föräldrar kommit (de vet vart lådan är) Ingen ridning, gjorde ljus istället. Smart ass.
Ibland blir jag lite förbannad på mig själv:P Skulle ha legat kvar i sängen idag.

Imorgon är det halkan som gäller för min del, hoppas jag har lite mer tur då än nu.

Kram Emmy
Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥