Han, hon, den, det?
Jossan&Karin viskandes när vi möter vår nya musiklärare: Titta vilken snygg kille!
Julle: Det här är Suzi!
Jossan&Karin: Vaaa???

Detta fick man höra måånga gånger...
Jossan: Men den här salen ska vi ju inte vara i idag, vi har ju bytt med tuppen. (Vi kallade en kille med tuppkam för tuppen, men det var bara inom "bandet")
Emmy: Jag går ut och säger till Suzi!
Emmy: Suzi, vi har bytt sal med Tuppen! Oopps...

Emmy rör ihop det igen...
Emmy: Fan det låter ju ingenting om gitarren!
Försök efter försök. Någon hämtar Suzi.
Emmy: Jag fattar inta vad som är fel, har tryckt på allt!
Suzi: Du kanske ska koppla in rätt förstärkare till rätt gitarr. (Jag har blandat ihop alla sladdar)

Första fansen.
Amanda öppnar fönster: HEEEEEEEEEEJ LYSSNA PÅ DET HÄÄÄR!
*Spelar flera låtar på rad, skit kasst*
Amanda skriker: VISST ÄR VI BRAAAAAA?????

Mycket roliga minnen ifrån UngaÖrnar har man!:D






Trummisen Suzi tog efter våran musiklärare Julle på UngaÖrnar.
Och eftersom att ni får se henne så måste jag bara visa upp sköna Leslie :D "Tåårtaa tååårtaa?" "Det heter bullar...."

4 kommentarer:

  1. SVAR: Ja så brukar jag med göra, men ALLT är viktigt.. det som är det jobbiga :/

    SvaraRadera
  2. hahaha, vad (a) jag har kul (a)

    SvaraRadera
  3. Sv: åh, får testa med det med då ;) haha! rätt roligt faktiskt ;)

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥