Hej :)

http://elfyourself.jibjab.com/view/xM1ZWErKAsFoaaDbpCGW
(Min syster har nog lite tråkigt verkar det som^^,)

Nå, hej på er:) Allt bra? Hoppas det! Ja då var dagen på halkbanan avklarad då. Började kl. 8.30 i morse med omkörning, sedan 9.30 åkte vi till Kumla och körde runt. Var riktigt kul :) Lärde mig saker som jag trott motsattsen om tidigare. Jag var ensam tjej, men grejade det såklart även fast än poliserna satt och flinade åt mig när de åkte förbi :O
Ne det har varit en lärorik dag och jag skulle inte tacka nej till ännu en dag på halkan! :)

Imorgon är det fredag igen, härligt, och jag har betalat in allt jag behöver betala så nu är det bara att koppla av *trodde jag* Ne då, har ju historia redovisning imorgon *panik* Kanske dags att försöka förstå vad det är man ska prata om, Kolonialismen, huuuur spännande låter inte det?:O Men förhoppningsvis så tar flickorna inte så illa upp om jag inte kan ALLT :D Jag är ju ändå bara Emmy.

Sista tampen kvar nu, heja heja!
Kram Emmy
Älskar dig hjärtat! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥