Julstämning!


Längtar lite efter jul:) Vet egentligen inte varför för den där pirrande känslan av att öppna julklappar finns inte riktigt där på samma sätt som förr, kan vara så att jag längtar eftersom att ALLA är på ett sånt bra humör då. Alla är glada och önskar god jul kors och tvärs, är inte det mysigt?:) Man blir helt varm i kroppen när det hänger kärlek och lycka i luften. Så känner jag i alla fall.
Funderar på om jag ska lägga till en julklapp här och där för mina sista slantar, just för att det är så himla kul att köpa och slå in julklappar! Plus att det bara är julafton 1 gång om året. (Vet ni varför tomten har en så stor pung? Det är för att han bara kommer en gång om året) Sorry, var tvungen ;)

Sugen på att börja julbaka lussekatter, pepparkakor och knäck. Dock är det bara knäcken jag tycker om:D Lussekatter går också bra....
Nu måste jag ta mig lite glögg!
Tjoooo

1 kommentar:

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥