Kunskapsprovet [x]


Hallå på er :)
Har inte skrivit på länge, har haft fullt upp med att öva inför kunskapsprovet på Vägverket och klarade jag det? JA! Skönt som fan! Vart riktigt nervös i slutet när man skulle rätta provet, och jösses vilket lättnad det blev i bröstet när man såg att man klarat det :)
Nu gäller det i 2månader så hoppas på att jag klarar uppkörningen innan dess! Hoppas hoppas. Är nämnligen körningen jag är mest nervös för.
På tal om körning så övningskörde jag och mamma ut till landet idag, jääääklar vilket oväder! Det snöade som fan, det gick inte att ha på helljus för då blev man galen på alla miljoners snöflingor, det var halt som fan och så kom det en bil och körde om som skvätte upp hur mycket snö som helst på rutan så att allt blev kolsvart! Är ett under att jag inte körde av vägen :S
Imorgon är sista dagen i skolan, den är det lov. Uj så skönt det ska bli. Så kommer en massa kul kryssning, jul, nyår... Party party party! :D
Nu ska jag kika runt lite på internet sen blir det nog att sova är så himla trött.
Kram Emmy
Älskar dig!

1 kommentar:

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥