Så sjukt sugen...


Jag är riktigt, riktigt RIKTIGT sugen på att tatuera mig! Har bara några få hundra kvar så är jag redo. Men vill inte bara ha en, tänkte börja med det men sedan vet jag minst 2 till jag vill göra efter den. Så snälla snälla tomten ge mig ett presentkort på NeedleDemon!
Har velat göra tatueringar sedan många år tillbaka, men åldern och modet har inte funnits där men nu har jag fan väntat länge nog! Och då är det pengarna som saknas, alltid är det något haha.
Btw Erik vann idol, grymt bra var han ikväll och final låten nynnar jag på än! Haha. Nu hoppas vi på att de inte omvandlar honom till en radio-pop-idol-tönt utan att han får vara Erik, Rock Erik.
Imorgon är det fullt upp!
Kram på er och god natt!
Everything <3

6 kommentarer:

  1. Jag vet inte riktigt, är sugen på akuten eller en hjärtavd kanske. Fast det är mycket som är intressant. Var vill du jobba sen då?

    SvaraRadera
  2. Men då blir du uska först och sen får du utbilda dig vidare? Det verkar kul också, tror faktiskt att det är roligare än uska ;P

    SvaraRadera
  3. Tack, de är jeans som jag har fixat själv med saxen bara! haha tack att du gilla det!

    SvaraRadera
  4. Ja på allvar :D haah jag gjorde dom i sommras, annars kunde jag ju visat, men inte svårt alls, klipp bara upp lite, å sen försöker du slita upp de snyggt och försiktigt :D

    SvaraRadera
  5. Tack, kul att du hälsade på "hemma" hos mig, gör gärna om det :-D

    Susanne

    SvaraRadera
  6. Haha, jo det är ju faktiskt så, för man får ju oftast jobb med äldre som uska sen..

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥