Nyårslöfte


Har ni funderat ut något nyårslöfte än?:) Enligt min lilla statistik till höger så har 100 % röstat på att de har ett nyårslöfte. (Dock bara 3 som svarat) Vore kul att få veta vad erat nyårslöfte är?:)

Mitt är att gå
ner i vikt, ligger på 63kg nu tror jag och jag vill uppnå mitt gamla vanliga 55kg som jag hade för ett tag sen. Så det är mitt mål år 2010. Ska försöka att bryta med godis och skräpmat - fast jag vet att det inte går. Är man trött så blir det något snabbt och på fredagen så blir det en påse fyllt av massa gott. Men jag ska försöka byta ut det och äta mindre av det! Sen fortsätta med min dagliga-hemma-träning och promenader och joggrundor skadar ju heller inte! :)

Så målet för år 2010 är att må bra och gå ner i vikt!

Kram Emmy

2 kommentarer:

  1. hejsan
    såg ig på min bästa väns blog mellen... har med samma nyårslöfte.. gå ner i ivkt.. från 56 till 50,49 som jag va innan man fick sin dotter! .. så lycka till du med:D

    SvaraRadera
  2. Haha, inget än så länge! Har inte hunnit med det än.

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥