Upp fräschning...

Jag är en såndär människa som älskar att ta hand om mig själv, älskar att må bra, göra sånt jag tycker om och att få njuta! Jag är jätte sugen på att ha en liten upp-fräschingsdag här framöver, vore inga fel alls. Till det behöver jag:

  • Ansiktsmask
  • Hårinpackning
  • Fotinpackning
  • Handinpackning
  • Kroppsinpackning
  • En mjuk morgonrock
  • Ett varmt bad
  • Nya hyvlar så man får bort vinterluddet
  • Ananas, apelsin, mango, äpple, banan... mm. till en god fruktsallad.
  • Kyckling, majs, ägg, paprika, gurka, bulgur, sallad... mm. till en god kycklingsallad.
  • Hårfärg + Klippning
  • Lite nya kläder

Vips och jag blir redo för ett nytt år med nya hårda tag! Detta unnar jag mig minst 3 gånger per år, inför nya året, inför sommaren och inför vintern.

Ska nog fixa allt jag behöver imorgon och ta hand om mig så fort som möjligt!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥