Otur :(

Hallå :)

För alla som inte redan vet så körde jag upp idag - men kuggade. Dels för att jag inte gjorde ett tillräckligt snabbt beslut och dels för att jag råkade släppa gasen på en påfartssträcka, är det inte lite väl att kugga en för det? Iallafall så blev jag både arg och ledsen men bokade genast om en ny tid! Så jag hoppas på att det går bättre nästa gång...
Fick en fin present av mamma iallafall plus att alla hennes arbetskamrater stod i fönstret när jag körde. Haha. De ska ge min uppkörningslärare en prick i registret ;)

Det är fredag hörrni, visst är det skönt! Och på söndag är det kryssning mot Åland som gäller. Blir julmat, pistvakt och att pimpla drinkar! Ska bli riktigt kul :)

Visst är det mysigt ut förresten, även fast det är 13- så är det ju ändå riktigt fint att titta ut! Tycker jag iallafall, man får en släng av julkänsla i kroppen :)

Ha det bra
Kram Emmy
Älskar dig Johan <3

3 kommentarer:

  1. Ledsen gumman! Hoppas att det går bättre nästa gång. Kämpa på! <3

    SvaraRadera
  2. haha i know, fan vad snygg blogg du har :)

    SvaraRadera
  3. ajdå :( går nog bättre nästa gång :D idiot till lärare verkade de som >,<

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥