Skärpning!

Nu har jag fått för mig någonting igen, eftersom att det är(var) en otursdag idag så känner mig man därefter också, fet ful och äcklig. (komiskt va?) Jag höll på att hungra ihjäl så vi fick lämna lägenheten en snabbis för att köpa oss varsin minipizza från Pizza Hut och direkt börjar jag klandra mig själv, varför varför varför gör jag såhär mot mig själv när jag vet att jag lätt går upp i vikt?
Så, nu tänker jag sätta upp en lista på vad som ska göras och inte göras under lovet, om någon vill haka på så säg till, blir lättare att utföra det då (:

V.51
Torsdag = 50 situps, 20 armhävningar (raka) x2 [ ]
Fredag = Rygglyft 30, Luta-sig-bakåt-på-knä (så många som möjligt) x2 [ ]
Lördag = 20 situps + 20 armhävningar [ ]
Söndag = Kryssning

V.52
Måndag = Plankan (så länge som möjligt) Upphopp 10x2 [ ]
Tisdag = Benböj 30, Situps 50 x2 [ ]
Onsdag = Sneda situps 40, Rygglyft 40 x2 [ ]
Torsdag = Luta-sig-bakåt-på-knä (så många som möjligt), Benböj 40 [ ]
Fredag = Armhävningar 30, Plankan [ ]
Lördag = 30 situps, 20 armhävningar [ ]
Söndag = 20 situps, 20 armhävningar [ ]

V.52
Måndag = ligga på rygg, gradvis dra sig uppåt, upphopp 20 [ ]
Tisdag = Rygglyft 30, Luta-sig-bakåt-på-knä [ ]
Onsdag = Plankan, sneda situps [ ]
Torsdag = Benböj 40, 40 situps [ ]
Fredag = Upphopp, armhävningar 30 [ ]
Lördag = Situps, Amrhävningar [ ]
Söndag = Situps, Armhävningar [ ]

V.53
Måndag = Ligg på rygg, ta tag i något bakom, dra upp benen, rygglyft [ ]
Tisdag = Plankan, Upphopp [ ]
Onsdag = Luta-sig-bakåt-på-knä, ligg på rygg dra sig uppåt [ ]
Torsdag = Sneda sittups, rygglyft [ ]
Fredag = Benböj, situps [ ]
Lördag = Armhävningar, situps [ ]
Söndag = Armhävningar, situps [ ]

V.1
Måndag = Luta-sig-bakåt-på-knä, Plankan [ ]
Tisdag = Ligg på rygg dra upp benen, Situps [ ]
Onsdag = Plankan, benböj [ ]

Jag får äta godis, det är ju jul! Men inte varje dag;D Helst inte dricka så mycket bubbeldricka.

Så, nu får vi se hur länge jag klarar av detta då;)
Lycka till till mig!



1 kommentar:

  1. Hej hej! Yes, jag pendlar mellan uppsala å sthlm mån-fre. Det går faktiskt jätte bra, sitter alltid på tågen å pluggar vilket har resulterat till att jag har fått mvg på alla prov:) Klart det försvinner tid, men det är ju bara det här året. Dock är det dyrt som satan...//Elin

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥