Prov i morgon!

Tjo :)

Kort skoldag som alltid på måndagar sedan bar det av till Karin där vi bakade bullar och tittade på Mio min Mio, har bara sett den en gång tidigare!

Påväg till skolan i morse så träffade jag Milla och Carro (hundra år sedan jag träffade henne) så på onsdag blir det lunch på stan och prata en massa skit! :) Ska även till Oriflame då och göra ett försök i att bli gruppchef, och på tal om oriflame så kom månadens paket och denna gång fick jag ett läppstift och en concealer jag längtar efter att få pröva!;D

I morgon är det prov i trafik&samhälle så nu gäller det att plugga!

Kram Emmy
Johan, du är allt <3

1 kommentar:

  1. Det kommer du vist det! Du har ju pluggat skit mycket och jag är övertygad om att du kan köra också. Var stolt över att du kan fixa körkort OCH få mvg i alla ämnen, typ. Innan vi går ut på praktik har du ditt körkort, jag lovar :) Jag hejjar på dig :)

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥