SegSöndag


Tjo:)
Söndag åter igen då! Har inte gjort någon nytta idag, mer än att ha läst lite grand i körkortsboken. Känns som att jag har koll på det mesta nu, trist om man skulle missa på missa på provet bara så jag fortsätter att plugga.
Jahapp, då var det snart tack och godnatt och sedan upp och iväg till skolan igen... Uff, känns inge kul! Som tur är så är dagen kort och sedan ska jag till Karin och baka kanelbullar för på tisdag så ska vi ha en "kulturell middag", vilket påhitt va?
Var inne på needle demon i fredags och har pratat med "min tatuerare" idag så snart är det dags så fort pengarna rullat in så!

Efter som att jag är lite efter med att lägga upp ett avsnitt för varje dag fram till jul så lägger jag upp 6 avsnitt nu av Sunes Jul, var väldigt länge sen jag såg den själv så det ska bli spännande! :D Haha. Trevlig söndag!
Kram Emmy
Johän the best <3












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥