00:38


Borde kanske gå och lägga mig snart men jag är en sån som njuter av att kunna sitta uppe ett tag, veta att jag faktiskt är ledig i morgon och inte behöver göra någonting annat än att ta hand om mig själv. Just nu tar jag inte hand om mig själv, eller om min kropp snarare för nu tog jag precis en halv ferraribil + ett glas exotiska frukter, inte bra, vad hände med nyårslöftet? Man tänker hela tiden "Men jag börjar i morgon, det här är sista gången" Så när det väl är imorgon så tänker man "Jag kan inte idag, det får bli imorgon..." And the process goes on. Jag har iallafall mätt mig nu, lår, mage, armar... Så jag har att jämföra med nästa år för att se om det är någon skillnad, känns liksom som att man sväller för varje år som går, jag gör säkert inte det men om så kommer jag att få reda på om ett år!

Jag tänkte söka in till en massa program till universitetet idag, sen tacka nej såklart, men ifall jag får ja på något spännande så tänkte jag att jag kan läsa det. Funderar på Spa-programmet även fast man har mycket idrott, det kan vara bra att ha som grund. :) Innan ja läser upp mig till hudterapeut. Är fortfarande galet sugen på Elisabethskolan, något som tynger mig är att alla ska klaga så förbannat på att jag aldrig kommer att klara av att pendla osv. Jag känner själv ingen större "oro" för det, 2h dit 2h tillbaka kanske är jobbigt men jag menar det är ju plugg tid plus att det är bara under 1år. = Ingenting. Så det ska jag väl klara av, sluta vara så negativa mot mig!

1 kommentar:

  1. Sv: Vad kul att du gillade den! Din blogg var skitfin :) kram

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥