Lite gröt i magen!


Tjena på er! :)

Idag vaknade jag runt ett och då tittade jag klart på Wallander - Kuriren och sedan på Boot Camp. Så blev det lunch och kvällsmat mm och nu sitter jag här och har skrivit klart Svenskan-Om en författare [x] om Moskvaprocessen som jag ska redovisa på fredag [x] och fortsatt på Historia uppgiften-Kvinnans ställning [/], se så duktig jag kan vara ibland! :)
Så har jag fått en massa uppmuntrande kommentarer från tjejer lite överallt i Sverige om det här med pendlingen till Stockholm, de tror sten hårt på det eftersom att det är ett år det pågår, att jag har tid att äta frukost på tåget dit och repetera sånt jag lärt mig dagen innan och sedan ta ett mellanmål + plugga på vägen hem. Och eftersom att jag har ganska så bra disiplin på mig själv när det gäller att plugga så tror jag att jag kommer att klara det. Nog för att jag kommer vara väldigt trött när jag kommer hem, men åter igen, det är bara ett år och min älskling vill inget hellre än att jag sattsar på det här eftersom att det är vad jag vill :) Tror det kan lösa sig!

Imorgon är det tillbaka till skolan som gäller, väldigt kort dag, sen kanske mina klänningar till studenten har kommit så då ska jag hämta de och sen ska vi till arbetsförmedlingen i Linde. Men det får ni veta mer om i morgon! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥