Älskar fredagar!


God kväll! :)

Idag var det en kort skoldag, bara sjukvård. Så vi fick våra praktikplatser + öva HLR och ta venprover. Riktigt kul :)

Sen gick jag till VV och tog mammas saab hem till Avdala, så somnade jag och bejb på soffan sen tittade vi lite på TV och sen åkte vi in med mammas bil till stan igen. Så mycker bil åkande för min del idag, det är bra:)

Sen blev det hem igen och nu glor jag på Let´s Dance, fredagens höjd punkt?:)

Ha det underart!


Mini Ann, detta är Sofis docka men alla har en egen :)

Jag tar ett venprov

Ibland får man lite tråkig på lektionerna, då tar man fram telefonerna och filmar varandra. Lite parodi på nya reklamen är inlagt också!

2 kommentarer:

  1. Men herre gud, hur kan du ens lägga märke till en sån sak!? :P
    Tack för att du fixade den oranga kanten :)

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥