Bokat och klart


God kväll på er :)

Förutom min onda hals så står allt bra till här i soffan :) Vi eldade en massa här förut för att det var så jäkla kallt, så började det lukta konstigt och man började känna sig konstig i huvudet då rök det in hur mycket som helst! Så tydligen har det blivit stopp i kaminröret = inge mer eldning, så vi satte på elementen i stället jäääklar vad skönt det blev! :D Varför de inte har på elemtenten för är för att propparna går så lätt nu när det är så kallt ute, men hittills har de klarat sig.

Så var resan bokad till Barcelona då, hoppas verkligen verkligen att jag och bejb kan följa med! Vore underbart. Vi åker dit för att fira min moster som fyller hela 50år, så hela släkten ska försöka dra sig utomlands :) Gud vad härligt. Veckan efter midsommar har jag hört att det ska bli av isåfall. Så nu håller vi alla tummar och tår på att detta blir av för mig och min älsklings del också!

Har ni spelat betapet någongång? Är nämnligen en hemsida som man kan sitta och spela det på och det är såå beroende framkallande så det är inte sant! Haha. Sitter och kämpar med mina poäng utan att komma någon vart... Sugen på att spela? Tryck här!

Snart blir det tack och godnatt för min del, kommer väl antagligen inte somna förns om ett par timmar som vanligt men iallafall :) Imorgon är det venprovtagning som gäller!

Och åter igen ett stort GRATTIS till Lisa som fyller hela 20 år idag! Hurra hurra hurra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥