Framtids vision


Åter igen, burr, jag blir snart förbannad på den här äckel kylan! Det räcker nu, vi har lidit nog!
Kort skoldag, bara disskutera lite om rätt och fel i olika situationer osv. sen letade jag upp Pär och fick min lapp påskriven så nu slipper jag IV-valet, weeeei! Sen åkte jag och bejb till mor där hans syster hämtade oss så åkte vi till en-del-av-örebro-jag-inte-trodde-fanns och hämtade en jätte stor kattställning till lille Gustav (kattungen) sen for vi tillbaka till mamma och åkte vidare till Gröna Grodan där jag tog mig en bakad potatis med skagen röra och bejb en hamburgare med sallad ch nyttigt bröd (han valde det inte själv) så åkte vi hit ut till landet, och det är sviiiiiin kallt! Usch. Iskalla händer och fötter, tur att man har filtar.

Så har man blivit tillfrågad om att åka till Barcelona då, får se vad svaret blir vore sjukt kul! Men vet inte hur det är med jobb osv. i sommar och jag vill helst jobba så jag får ihop lite pengar!

Så har jag fått min kod till studera, så jag trodde att jag kunde börja söka utbildningar nu meeeen det är inte förns i mars man kan göra det, så jag får väl lov att vänta.

Och till sist, om 1v ska jag tatuera mig woho! :D Och Karin om du inte ska göra någon så kanske det går bra om jag går själv? Brukar vara mindre nervös då än om jag har sällskap, konstigt nog :O

Mina klänningar har inte kommit än, hoppas de gör de snart! Är nyfiken på hur de ser ut o passar :)

Ha det bäst!

2 kommentarer:

  1. Det är inga problem, även om jag måste säga att du är lite konstig som tycker att det är bättre att gå själv, men konstig har du ju alltid varit så ;)
    När det gäller musik så vet jag inte! Något som de flesta kan, så man kan sjung med och sen glad musik förståss, som man inte står och grinar till :P Inte för mucket fjårtis-techno, för det orkar man bara inte med!!! :) Annars så tror jag att du klarar det där ganska bra, musik är ju din grej :)

    SvaraRadera
  2. Men jag vet väll inte, det är du som ska kunna sånt här! Typ, we are the campions med queen? Ganska passande:) Nej jag vet inte, jag hör av mig när jag kommer på nått :P

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥