Dag 2

Ja andra dagen avklarad och idag tog jag faktiskt både en snabb sänka och en vanlig sänka, alltså både stick i fingret och ett venprov. Gick hur bra som helst :) Sen blev de massa blodtryck och hålla i barnsben och en sväng på labb. Men mycket stilla sittande tid blir det, lite tråkigt. Men det finns inte så mycket för en undersköterska att göra där tydligen mer än lite plock med smått. Men när jag väl får göra något är det hur kul som helst :) Annars känner man sig mest i vägen när det inte finns en patient och man bara svansar omkring.

EMMY SÄLJER
Minns ni att jag köpte 2 bh:ar förra veckan? Eller i lördags rättare sagt. Jag prövade de i helgen och min svarta var lite för liten så skulle in och byta den idag men tjejen i kassan sa att det inte fanns några bevis för att jag inte har använt den så jag fick inte byta den, grr. Sjukt irriterande men riktigt fin så jag tänkte höra här först ifall det är någon som vill köpa den? Köpte den för 149:- (eller om de var 179:-?) Aja iallafall så säljer jag den för en 100:- den är svart och i storlek 75B. Hittade ingen bild på den men den under är snarlik, bara att den inte är riktigt lika "lång" (bredare kant, den går ner men inte lika mycket) och det är en större diamant i mitten.

Nu ska jag kika på internet sen blir det att hämta studentklänningen, wiiie :D




1 kommentar:

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥