En dag på vårdcentralen


APU idag då, började 8.00 och slutade 17.00. Hann med en hel del under dessa timmar och har fått lära mig en hel del :) Dels hur man fikar mycket... Skämt o sido, det har varit en intressant, spännande och lärorik dag för min del :) Har fått träffa en hel drös med gråtande barn som tagit Svinsprutan och en och annan äldre man :) Lite allt möjligt sådär. Eftersom att detta är sekretess belagt så ska jag försöka att inte nämna allt för mycket mer än att jag tror detta kan bli bra och jag hoppas på att få göra mer än vad jag har gjort idag (tagit blodtryck, satt på plåster och hållt i barnens sprattlande ben) Jag får lägga upp mitt schema som jag vill bara jag håller mig till 35h i veckan, så funderar på att göra så att jag jobbar 8-16 varje dag utom fredag då jag är ledig och sedan jobba 8-16 må,ti,tor och 8-15 på ons och 8-13 på fredag. Vi får se hur jag gör men på ett ungefär så :)

Sen har jag hittat en studentklänning, i Örebro så förhoppningsvis så ska jag hämta den redan i morgon! :D Wiiiiie! Skit läcker hoppas att jag kommer i den bara ;)

Nu ska jag göra min dagliga koll på datorn och sedan blir det Outsiders, dusch och natti!

Ha det bäst mina sköna bönor :)

1 kommentar:

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥