Film tajm


Nu har jag sett på två filmer, först såg jag på Die Experdiment (Det ska vara tysk stavning) som handlar om ett gäng personer som ska genomgå ett test på ett fängelse. Rätt bra. Och nu sitter jag och tittar på Skotten i Knutby, helt sjukt att man kan bli så hjärntvättat!

Annars sitter jag mest bara och tittar runt på internet för tillfället, blir väl snart att lägga sig så jag orkar upp och rida i morgon! :)

Åh vad jag är sugen på sol och bad! Kan det inte bara vända snart och bli varmt igen?

Ne nu ska jag fortsätta se på filmen :)

God natt!

2 kommentarer:

  1. Fin blogg, ska vi följa varandras via blogglovin? =) Kram

    SvaraRadera
  2. Sv: Yes :) Jag brukar göra lockar med plattången, antingen korkskruvar eller stora vågor. Och det är jättesvårt att förklara hur man gör. Kolla på youtube-klipp där de visar :)

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥