Sådär ja :)

God dag :)

Ingen skola idag eftersom att alla omvårdnadslärare skulle på utbildning, ibland har man tur. Så nu slipper jag skolan i 6v. och det är APU på vårdcentral som gäller! Ska bli spännande.

Igår var jag då iväg och tatuerade mig, jätte trevlig och rolig tatuerare och bra film. Haha. Det kändes, men så farligt var det inte. Förutom när han körde på höftbenen då var det riktigt smärtsamt, men jag gjorde det och är toppen nöjd! Redan sugen på nästa :)


Så här såg mitt lilla paket ut i morse, blod och färg.

Nu är plasten borta, dags att tvätta.

Ny tvättad och ny smord.

På med lite plast igen så att det salvan inte smetas av direkt, finish :) Nå vad tycks?:D

Ha nu en underbar fredag! Får se om det uppdateras nå mer :)

4 kommentarer:

  1. Svar: Vilken klänning? Haha, jag måste vara senil för jag minns inte ^^

    Snygg tattoo!

    SvaraRadera
  2. Sv: Hmmmm.. hur såg den ut? Alltså, skulle du sälja den eller va? :P

    SvaraRadera
  3. Ja, det vart ju riktigt bra det där om jag får säga det själv.
    Är lite sen ut att kolla på den, men jag kom och tänka på det rätt som vad det var bara :) Läckert!

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥