Gårdagens köp, 2bh:ar. Den ena var lite för liten, de måste ha märkt fel för den var mycket mindre än vad min andra var, så ska försöka byta den så snart som möjligt :)

Så måste jag börja lägga undan pengar inför studenten också, en hel del som behövs till den:
*Klänning ca. 500:-
*Skor ca. 600:-
*Vit bh ca.150:-
*Åka flak 300:-
*Klipp+färgning 1200:-
Det är vad jag kommer på just nu och bara det kommer att gå på 2750:-, bara att börja spara! Förresten jag fick ju hem klänningarna jag beställde i torsdags tror jag det var, så jag testade de när jag kom hem och det var väldigt knepigt sydda. Men den där som man knöt en rosett på ryggen satt hyffsat bra, det jag inte tyckte om med den var att det var en ballongklänning och man såg jätte rund ut och jag hatar redan mina breda höfter så vill helst inte framhäva de ännu mer. haha. Så jag var inte helt nöjd med någon av de så jag skickade tillbaks de båda två men är det så att det tryter i slutet och jag verkligen inte kan hitta någon klänning så får jag väl beställa den igen :) Svårare är det inte.

Tänk att man kan längta så efter studenten som ändå bara håller i sig i 1 dag :P Lite knepigt egentligen. Och bättre blir det ju inte när man är en sån som mig som måste planera så långt i förväg som möjligt! Jag håller tex. redan på att leta efter låtar att ha på studentflaket.

Jaja, ha en skön söndag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥