Redo för 5veckors jobb på vårdcentral!


Hej på er där ute!:)

Nu har jag precis handlat frukost + lunch tills i morgon, det blev 4 yoghurtar (2 som man äter med sked och 2 som man dricker) Så blir det carbonara att värma upp till lunchen och Loka att dricka. Nu undrar jag, vad har ni med er när ni ska jobba/praktisera? Det känns alltid som att jag har med mig samma samma samma, snabb mat in i micron och så en macka eller yoghurt till frukost. Nu vill jag ha en massa idéer om vad man kan ha med sig:) Det gör inget om det är nyttigt för det vore mer än toppen! ;D

Nu ska jag se på en film som jag såg på i 7:an sist tror jag, rikigt kass men ändå. Bev bara sugen på att se den, Tretton. Handlar om en 13årig tjej som hamnar i en massa trubbel med droger (som jag minns), hon "viker ut sig", gör allt för att trotsa sin mamma mm. Nej, jag rekomenderar den inte ;) Haha.

1 kommentar:

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥