Dålig uppdatering!


Hallå :) Japp, jag har varit dålig på att uppdaterai veckan men har haft mycket för mig att datorn har hamnat lite i andra hand. Igår var det halvtidsbedömning på praktiken, går skit bra tycker både jag och min handledare. Sen åkte vi in till stan för att titta efter gym skor till mig sen åkte vi till mamma och åt råris med kyckling morötter o majs, yummi.

Idag började dagen med ett vatten gympa på Lindesbergs lasarett, blev erbjuden att vara med men både bikini o badlakan saknades så det blev att sitta bredvid i 33,7 graders värme o njuta av klor doften. Sen har dagen knallat på!

I morgon går jag till tolv sen är det helg! Får se vad som hittas på då, är party sugen så det kanske blir åt det hållet på fredag. Sen på söndag ska vi vara barnvakt och så ska jag åka och hälsa på islänningen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥