Gääääääääsp


God kväll eller någonting, idag är jag en tröttis. Haft jätte bra på praktiken hela dagen idag och kommit fram till att det på onsdag har gått halvtid :S Jag vill inte att tiden ska gå såå fort! Men vi närmar oss studenten och verkligheten, wiie.

Blev att åka till Englund igår med min bejb sen tog han sig en klunk öl så jag fick köra hem hans knepiga bil som jag aldrig förstår mig på. Den känns stor och klumpig och allt är för långt bort, haha. Kan det vara Emmy som är liten och kort kanske? Längtar efter bild nr 2!

Har precis fått mig ett pack linser så nu ser jag igen, haft så ont i huvudet att jag nästan anar att det kan ha med synen att göra. Ser ju så dåligt. Men men nu ska vi ändra på det!

Dags att söka sommarjobb också, tänkte fixa det nu i veckan redan så det är klart. Då slipper man gå runt och grunna och oroa sig över det. :)

Nu ska jag se klart på en rolig film som heter In love with Beth Cooper , jag tror den heter något i stil med det iallafall haha. Fick mig många skratt innan jag somnade ifrån den igår :)

1 kommentar:

  1. Sv: Tack så mycket =) Din är inte heller så tokig ;) Du skriver bra och fångar läsaren :)

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥