Mitt uppdrag


(Bilden tagen från google.se)

God dagens! :)

Igår låg vi och tittade på Let´s dance och så såg jag lite på Lida av Stephen King, men sov iprincip hela kvällen så vaknade jag av alarmet kl. 07.30 i morse och då låg jag och min älskling kvar i soffan omsvepta i filtar haha, vi har åter igen lyckats somna i soffan!

Jag har precis fått i mig lite frukost i magen och så letar jag efter låtar till studenten, har lite svårt att bestämma mig för vad jag ska ha med måste jag säga...

Så ringde pappa och sa att deras granne har brutit både armar och ben så nu behöver hon hjälp med att få sin häst riden (islandshäst) så nu är mitt uppdrag att rida henne! Så nästa helg ska vi dit så jag får hälsa lite på henne osv. ska bli mysigt :) Längesen jag red islandshästar nu, var senast med Karin på en turridning.

Idag blir det nog bara slappt, älsklingens föräldrar ska iväg till hans syskon och se på melodifestivalen och undrade om vi skulle med men båda svarade njaaaaa det där med melodifestivalen är väl inte riktigt våran grej kanske... Jag blir bara förbannad på att det kan finnas sån dålig musik, haha.

Nu ska jag forstätta leta på youtube om man kan få nå bra förslag på musik till studenten!

3 kommentarer:

  1. ja, så jäkla bra var de inte alltid men de funka ;) :D

    SvaraRadera
  2. haha emelie, varför har du en annons för sexleksaker XD?

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥