Man till kvinna? hm..


Hej på er :)

Arbetsdagen har gått bra där jag tog in ett par patienter på egen hand för sår omläggningar, gick toppen. Så har dagen knallat på :) I morgon är det sista dagen innan helg. Igen. Haha.

Har precis beställt lite pyssel till naglarna som jag ska sätta mig med så fort praktiken är över :) Ska bli kul o se om man kan få till något fint!

Jag måste plugga idag, har skjutit på det hela praktiken och måste verkligen ta mig i kragen. Jag har liksom slöat till mig lite i tanke på att det snart är studenten och då är allt över. Men det är inte så bra att ta ut sånt i förskott med tanke på nuvarande betyg som ska sättas till våren. Skärpning!

Vad tycker ni om att opereras från man till kvinna vice versa? Jag tycker det ser jätte knasigt ut med silikon tuttar och ett hårigt bröst... Blev lite avskräckt från att byta kön idag så jag tror jag behåller mitt :D haha.

Ha det bäst goaste ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥