Är utseendet viktigt för dig?


Tycker du att utseende är viktigt? Är du utseende fixerad? Tycker du om att känna dig fin? Är du nöjd med dig själv?
Ja, ja & ja. Jag sminkar mig, jag klär mig i det jag tycker är fint, jag färgar håret, jag fixar med håret och jag är nöjd med mig själv. Mycket talar om att insidan är så viktig och ja det är den men att få känna sig fin stärker ju insidan, visst? Så är det iallafall för mig. Om jag endast skulle bry mig om insidan så skulle jag ju inte fixa till mitt yttre. Jag tycker båda sidor är viktiga, de är viktiga för mig och går ihop. Känner jag mig fin så stärks mitt yttre. Det är mycket nojor och komplex hit och dit men bara genom att få på sig en ny snygg tröja så kan de försvinna.

Jag älskar att få göra mig fin, jag älskar att må bra och det gör jag.

Helt nöjd med sig själv det blir man nog aldrig, det tror jag inte. Även fast man plastikopererar sig och sminkar sig och allt vad man nu kan göra, så hittar man ju alltid något nytt att klaga på, men jag tror att alla människor fungerar så.

Bli nöjd! Känner du dig tråkig och grå? Fixa en ny frisyr då, ny färg och ny klippning. Sminka dig på ett annorlunda sätt, träna och umgås istället för att bara stå framför spegeln och må piss över vad du ser. Lev livet och njut av det har att ge!

Jag älskar som sagt att göra mig fin, sminka mig, sätta upp håret, klä mig i det jag tycker är snyggt och det jag trivs i. Jag äter det jag mår bra av och jag gör sånt som jag tycker är kul.

Detta är mitt recept till ett bra liv och en bra självkänsla, JAG KÄNNER MIG FIN & JAG ÄR NÖJD! (hittills (; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥