Sommarjobb avklarat


Hej då var åter igen en veckas arbete avklarad, började dagen med lite blodtryck, så blev det operation sen tog jag några egna patienter. När jag kom hem ringde vesslan mig och frågade om jag ville sommarjobba hos dem, givetvis ville jag det! :D Så ska dit och fylla i en blankett och så är det klart sen ;) Nice. Så ringde jag needle demon och frågade när jag kunde fylla i tatueringen och lite sådär och det var bara att knalla dit innan 2 någon dag.

Ja då var det bara 2 veckor kvar på praktiken, nästa vecka blir på vårdcentralen sen ska jag följa med en sjuksköterska på hem besök hos äldre i 2dagar den sista veckan och sen blir det 2 dagar på vårdcentralen igen. Sen är det färdigt! Jisses vad tiden går fort....

I morgon blir det att åka till pappa och hälsa på hästarna jag ska hjälpa till med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥