Hallå!

Äntligen påsklov och det började perfekt med en dag fylld av spa tillsammans med min mamma och syster :) Började med att jag fick en skön ansiktsbehandling + ansiktsmask + färgade ögonfransar. Sen fick jag sätta mig i vårat lilla spa rum och dricka juice, äta ananas och äpplen samt lyssna på lite relax musik. Så satte jag mig i bastun lite till och från ;D

Sen åkte jag och min syster till Europstop och köpte lite godis (jag köpte ett påskägg till min bejb) så mötte vi en gammal lärare, Richard Hampton som var såå glad över att se oss:D

Sen for vi hem igen och åt lite gott kött m.m. sen blev det morotsstavar och gurkstavar med dipp till let´s dance. Så gjorde jag i ordning ett bad lagom till min älskling skulle komma, med en massa värmeljus/doftljus, skum och dämpad belysning :) Där låg vi väl i någon timme innan vi kröp ner och tittade på film:)

En helt perfekt dag med andra ord!

Idag ska vi på barnkalas vid halv 4 så jag ska väl snart göra mig i ordning, äta laxfilé och fara dit :)

Ha det bäst nu!

1 kommentar:

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥