Ni missar väl inte kvällens avsnitt av Sveriges värsta bilförare ?:D Är ju så klockrent som det kan bli, haha. Man får många skratt kan jag ju säga. Tänk att det finns sånna där ute i trafiken... Jag tror dock inte att jag är en utav de ;)

Pluggandet har väl gått sådär, fastnade vid Oz (tv-serie, skit bra. Värd att se) Jag har försökt läsa lite vid sidan av men kan inte påstå att någonting går in... Ja, vi får väl hoppas att det går bra ändå på provet och redovisningen i morgon. Det brukar ju lösa sig i slutet iallafall ;)

Imorgon har jag fått reda på att det är spa-kväll hemma hos mamma. Så det blir lite ansiktsbehandling och en massa annat mys. Så ska jag nog lägga i lite ljusa slingor i håret nu. Sen är det nog att byta ut vinterjackan mot en skinnjacka snart. Jag sa det i skolan att efter påsklovet så ryker den tjocka jackan, då banne mig ska det vara vår.

Inte alls speciellt långt kvar till studenten nu, jag försöker fortfarande att leta på någon kofta att ha över klänningen. Den ska inte vara lång, utan kort. den ska inte vara tjock utan tunn. Vi får väl se om jag kan komma över någon sådan snart :) Annars är bh, klänning & skor fixade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥