Paulina heter jag, bloggar på (www.mondoblog.se/Paulinaliljeqvist). Tänkte gästblogga här hos Emmy så ni får veta lite vem jag är och om min bröstoperation.
Jag har haft 2 olika bloggar, men jag började blogga år 2006 så har varit med ett tag, men tyvärr har jag raderat den bloggen helt så allt jag skrivit är borta. Sen har jag en annan blogg som jag aldrig skriver i mera så den behöver jag ju inte skriva ut här.
På fritiden umgås jag med mina nära och kära, går promenader med min hund, shoppar och brukar partaja på helgerna :)

Min bröstoperation: Jag gjorde en bröstförstoring 4 eller 5 Mars 2008, minns inte vilket datum, haha! Och det är något som jag aldrig kommer att ångra att jag gjorde. Jag har alltid tyckt det är snyggt med stora bröst så skaffade mig ett par själv när jag sparat ihop pengar. Det bästa är att du behöver inte använda bh, alla kläder sitter snyggt. Finns negativa saker med, alla snygga bh man hade förr kan man inte använda eller köpa längre. Jag skulle kunna operera mig igen, inga problem! Självklart kan jag rekomendera andra att operera sig, vill man verkligen ska man inte tveka. Folk kommer alltid snacka, men man lär sig att hantera det och bryr sig inte! Helt ärligt nu så finns det inte någon jag känner/vet om som tycker mina bröst är fula :) Det man bör tänka över om man ska göra det är att det är ganska dyrt, vill man verkligen lägga pengarna på det? :)

Tack Paulina för ditt gästbloggande! :)
Nu får ni besöka hennes jätte fina & inspirerande blogg och läsa mer om hennes vardag.

Hon får en helt klart att bli sugen på att göra en förstoring! ;D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥