Hej på er kära läsare! :)

Idag var det en väldigt slapp skoldag, åkte in vid nio och kom fram vid halv tio. Läraren kom och frågade om vi hade några frågor till nationella muntliga, sen fick vi gå. Känns bara så meningslöst...
Sen fick jag med mig nyfikna Sofi upp på stan för att fylla i min tatuering. Efter en liten stunds väntan kom min tatuerare och bad oss vänta i några minuter. Sen tog han in mig och fyllde i det jag ville :) Blev perfekt! Så nu är jat toppen nöjd.
Efter det gick vi till USÖ och satte oss en stund innan bussen kom, så blev det att fara hemmåt igen. Och nu sitter jag här, stor som ett hus fyllt av våfflor. För ni har väl inte missat att det är våffel dagen idag?:D

Idag måste jag öva på redovisningen + plugga till provet jag har i morgon!

Ha det bäst!

3 kommentarer:

  1. Hej! åh, tack vad söt du är :) Självklart kan jag göra det. Kram

    SvaraRadera
  2. Du får gärna mejla lite frågor :) Är så dålig på att berätta om mig själv, så svarar jag på dom och skickar med en bild :) kram

    SvaraRadera
  3. Vad har du för mejl så kan ja skicka där? :)

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥