Kvällsmacka!

Mmm, knäckebröd, blåbärsyoghurt och ett stort glas mjölk. Det finns nog inget som passar så bra till kvällen! :)

Jag kom precis ifrån duschen så nu slipper man det ihop kletade håret (mitt hår blir fett väldigt fort) Man känner sig så fräsch när man doftar gott och har ett hår som faktiskt går att kamma igenom, (efter en rad olika produkter)

Jag har suttit och kikat lite på H&M´s nya träningskläder, de är riktigt snygga! Man blir riktigt peppad att gå ut och springa måste jag säga. Skulle behöva en tröja, ex. den till vänster och så skulle jag behöva en mp3, eller Ipod något i den stilen så man slipper dra med sig telefonen som ligger och guppar i fickan. Det borde ju finnas en massa billiga sånna tycker man :)


Vet ni en galet rolig sak? När jag var yngre så läste jag jämt böckerna "Klara" skriva av Pia Hagmar, jag hade till och med mejl kontakt med henne ett tag eftersom att jag själv skrev häst böcker (inte publicerade) och ville veta lite vad hon tyckte och så. Så vi skrev en hel del och när jag låg hemma och var sjuk så fick jag den senaste Klara boken (då) hemskickad av henne, jäklar vad glad jag blev:D Och vet ni vad? Nu har första boken filmatiserats och kommit på bio! Gissa om jag ska se den!:D En riktigt rolig nyhet faktiskt. Filmen kanske inte är så bra, men just det att jag avgudat de böckerna och faktiskt haft kontakt med författaren. Skojjsigt!

Tjing så länge ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥