Så, nu har vi varit en sväng på stan plus att vi har fått i oss lite mat också :) Det blev ett par träningsbyxor och ett bronz puder. Dock är det av H&M´s märke eftersom att jag tänk att beställa ett ifrån Oriflame sen när det blir dags för att skicka in beställningen. Så denna får duga sålänge!

Jag tänkte ju färga håret idag men jag kom på att jag inte har någon slingmössa här så jag ska nog höra med mamma sen om hon har en, annars får jag väl köpa :) Sist körde jag ju utan slingmössa och färgade hela håret. Det blev lite orange där och lite vitt där osv. Vilket inte gjorde mig helt nöjd, och nu när det inte finns någon sol så är det ju ännu svårare att bleka ner det gula.

Eftersom att jag har skickat in alla stora fördjupningsarbeten så kan jag för en gångs skull pusta ut och göra annat än sitta och plugga dygnet runt. Så jag ska faktisk se lite på film :) Så kommer jag antaligen pyssla lite med svenska nationella också. I år handlar det ju om relationer, som det tydligen gjorde förra året också.
Så jag har valt att prata om hur min familj ser ut, den är lite speciell eftersom att jag först bodde ihop med min syster, mamma och pappa. Sen skilde sig de och pappa träffade en sambo som tillsammans nu har 2 barn, mina halvbröder, och mamma träffade en som hon flyttade ihop med som sedan tidigare har 2 barn... Så ska jag berätta lite om hur jag kände då och nu o lite så. Dock ska jag försöka vara så lite dramatisk som möjligt, jag ska försöka att inte bara prata om det negativa allt för mycket. Det känns fortfarande lite för tungt för att ta upp.

Nu blire film :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥