Nu har jag suttit och skrivit alternativmedicin i jag vet inte hur många timmar.. Haha. Men det är som sagt det jag vill jobba med i framtiden och det intresserar mig väldigt mycket! Jag tycker att alternativmedicin ska ta en stor plats i vårat samhälle. Alla dessa mediciner gör oss inte gott, det är bättre att lyda kroppen och ta reda på vad den vill i dens egen takt. Ha inte förbråttom med allt, låt det ta tid. Det lönar sig i längden!

Nu tänker jag höra med er där ute som läser min blogg om det är någon som har lust att gästblogga? :) Skriv om vad ni vill, tyck till eller berätta om er egen blogg. Lämna en kommentar så tar jag kontakt med er sedan.




4 kommentarer:

  1. hehe nu har jag postat inlägget =) så du får gärna länka till min blogg å berätta om det i ett inlägg.. kram

    SvaraRadera
  2. ja är glad :D lite i alla fall :D

    SvaraRadera
  3. jättefin blogg ju, mycket nära vän till marielle ;) så va tvungen att titta in :)

    SvaraRadera
  4. trevlig blogg du har!:) Hittat hit genom ditt gästinlägg hos nastybunny...Vilken é din favoritkaka?

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥