Vem vill inte ha denna? Dreggel dreggel...

Vaknade i morse med en fortsatt huvudvärk + två knallröda kinder. Måste ha varit ansiktskrämen från igår eftersom att det kliar så. Samtidigt känns det lite som feber. Jag åkte iallafall iväg till svenskan där jag fick reda på att teatern höll på i 3h (!!!) så nej, det orkade inte mitt huvud idag det vill ha lugn och ro. Så när jag kom hem fick jag lite våfflor innan jag vilade lite i soffan.

Nu går det äntligen att söka in till universitetet så det har jag gjort, en massa program men det är spa-programmet jag vill gå. De andra var bara för att. Ifall jag inte kommer in på Spa så kanske jag läser något annat så länge... Vi får se.

Igår satt jag och skrev på mina fördjupningsarbeten som en tok, skönt att bli av med. Har lite att komplettera bara så är det nästan färdigt. Sen kommer jag ju att kolla igenom dessa ungefär en miljon gånger innan jag skickar in något :)

Hoppas ni inte har det bra och slipper huvudvärk!

1 kommentar:

  1. Hihi okej, det vore kul (: Det får du gärna göra faktiskt om du vill det? Kan vara flera som gästbloggar med bara kul :D Men tänkte du kunde maila mig ett blogginlägg? :) Så kopierar jag över det sen :D anderzon_mellen@hotmail.com KRAM

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥