Idag har det varit en väldigt intensiv skoldag för min del (eller inte) först lyssnade vi på Jan Björklund?Man?Sson? Aja, politiker iallafall som pratade om det nya skolsystemet som kanske sätts i verket år 2012, då man ska göra nationella i 3an, ha 5 betygs steg (a,b,c,d,e), att man ska sätta betyg tidigare... osv osv osv. Han fick lite mothugg, sånt är alltid kul att lyssna på!

Sen var det klassråd, lunch och sen kom en tant till oss och pratade om hur man skulle beté sig på en jobb intervju. Så hon intervjuade 2 i klassen + våran lärare. Ingen fick jobbet. Haha.

Sen blev det buss hem med Ewsklingen och Sofi.

Nu sitter jag med mega huvudvärk och funderar på om jag ska göra lite fördjupningsarbeten eller om jag ska se klart på en film först så huvudvärken hinner försvinna... Hmm...

Här är iallafall sommarens lätt snyggaste bikini, och vems är det? Jo miiin, my precious ;)

Ha det toppen alla!



1 kommentar:

  1. Jotack, det går hur bra som helst. Det blir lite att göra då och då och det är hur kul som helst. Ska snart börja på ett lite störra projekt på en kompis, en halvarmstatuering men en massa skoggor. Sjukt nice.

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥