Skor jag säljer, använda 1 gång. Intresserad?

Tjena :)

Igår efter skolan blev det att åka hem till mamma och umgås med min syster, sen skickade jag iväg 2 paket och sen sov vi hos mor :)

Idag har man varit i skolan sen 8, har dock varit ganska slappt (som jag antar att det kommer att vara tills vi slutar) Och det är skönt nu när man är så skol trött. Har fått 2 fördjupningsarbeten till:

* Dödshjälp, en massa kring etik osv.
* Alternativ medicin, 3 Japanska & Kinesiska metoder. (Minns ej vad de heter;) )

Så jag ska väl sätta mig med det lite grand och skriva så mycket som möjligt, hatar att skjuta upp saker för då blir det bara något halvtaskigt resultat i slutet.

Have a great day ! ;D

3 kommentarer:

  1. du där de med oriflame. hur gör man med frakten?

    SvaraRadera
  2. åh de tror du jag orkar? då måste jag GÅ och köpa pengar sen VÄLJA en film sen måste jag NER i källaren och SLÅ PÅ varmvattnet och HÄMTA lars winnerbäck skivan och KOPPLA IN sladden till cd:n i väggen och SEN LÄGGA mig i badet:o

    SvaraRadera
  3. Snygga.. Men nej,har för många skor, men annars skulle jag!

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥