Äntligen! Efter ett ständigt pirr i magen så kan man äntligen slappna av. När jag kom till skolans mötte man av en nervös stämning inför det svenska nationella muntliga provet. Våran lärare tog oss i den ordning vi skickat in våra pm, så jag blev först. Vilket jag faktiskt ville. Jag tog mig igenom redovisningen utan några jätte problem. Visst, att ställa sig sådär rakt upp och ner för resten av klassen och redovisa är aldrig kul men jag gjorde det, tappade dock bort mig några gånger men som sagt jag kom igenom det! Puh!

Sen var det människan socialt och kulturellt innan älsklingen kom och hämtade mig, han hade varit inne hos veterinären med Nemo eftersom att han kliar sig så förbannat hela tiden. Han har tydligen eksem och har fått tabletter och äta i några gånger. Så nu har han på sig en stor tratt runt huvudet, han ser för söt ut haha. Stackars liten!

När jag kom hem gjorde vi lite mat och sen somnade jag faktiskt till en stund, kroppen har tagit ut sig ordentligt idag.

Nu ska jag kika runt lite på nätet :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥