Våren är här, det känns tydligt idag med en varm sol och kvittrande fåglar överallt. Humlor och getingar, flugor och fjärilar... Äntligen!

Idag blev det uppstigning, frukost och träning. Det är sjukt vad svag jag är i överkroppen, orkar ingenting, haha. Kanske därför man ska träna?;) Sen blev det att duscha och fara till skolan, där jag trodde vi skulle redovisa men det blev mer en diskussion kring det hela med asylsökande. Så blev det upp på stan och vänta på bussen och vid 17:30 var jag hemma :)

Jag har läst igenom mitt muntliga nationella några gånger och nu börjar nervositeten komma, när jag övar på det är det ingen fara men när man inte gör det och vet att i morgon ska man stå inför klassen och prata om det, känns mindre kul just eftersom att jag hatar det. Haha. Men jag ska tänka positivt, det blir kuuuul.

Så har min syster tjatat på mig att vi ska gå och soltana oss, så hon håller på och bokar tid och grejer så vi får väl se vilken dag jag har lyckan att vara brun. Tänkte att det kan vara bra inför studenten också, om det blir snyggt och inte oranget så kan man ju skippa att sola och fejka istället. Just för att sola är dyrt och jag bränner mig bara, plus att jag fick knepiga fläckar på bröstet sist. Konstigt va? Jag menar eftersom att det inte är ökänt att ge ifrån sig hudcancer...

Nu ska jag äta kycklingsallad och titta på humlan som surrar runt utanför fönstret ihop om att komma in och äta upp den!

Sköt om er!

1 kommentar:

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥