Bokat!


Tjaa!

Idag blev det en kort skoldag, ovanligt jag vet, sen blev det att träffa mamma och äta lite :) Sen åkte jag och min underbara pojkvän och gymmade, ben idag. Uff så tungt. Så nu kan man sitta och känna sig duktig en liten stund!

Så ringde en jätte trevlig tjej ifrån Spa-huset i Örebro och bokade in en suntaning till mig, min syster och Karin. Man måste ju vara snygg på studenten! Det jag är mest nervös för är resultatet, men de som testat detta innan säger att det är hur bra som helst. Och hon ifrån spa-huset gjorde mig också tryggare. :) Det blir nog kanon tror jag! (2/6 08:00)

Har vairt ute på en liten promenix med Nemo så nu tänkte jag sätta mig här och göra en och annan läxa innan jag ska göra i ordning lite tacorester sen helgen.

Ha det bäst sötnosar!


Söta Nemo med struten, jag kan bara inte låta bli att le åt den här bilden. Han är för go!

2 kommentarer:

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥